Društvo
Stranica www.eKarte.hr u vlasništvu je EKARTE d.o.o. sa sjedištem u Antuna Barca 7, 51000 Rijeka, OIB: 78679209431 MBS: 040456584 (u daljem tekstu eKarte)
Call centar: 099 589 65 40
e-mail adresa za kontakt: info@eKarte.hr
Prilikom izvršenja rezervacije na našoj stranici, putnik se slaže s općim uvjetima korištenja. Ukoliko se ne slažete s bilo kojim dijelom ovih uvjeta, niste dužni koristiti našu stranicu. Naše osnovno sredstvo komunikacije je e-mail, stoga Vas molimo da nam za sve eventualne nejasnoće ili pitanja pošaljete email na info@eKarte.hr
Važne informacije
Putnik je dužan posjedovati valjane osobne putne isprave i za to se sam pobrinuti. Putnik se mora pridržavati propisa koji se odnose na osobne putne isprave, vizni režim, carinske, porezne obveze, uvozno-izvozne i zdravstvene propise zemlje u koju se putuje. eKarte nije odgovoran za odluke carinskih i policijskih i drugih državnih tijela kojima se putniku ne dozvoljava ulazak u pojedinu zemlju.
Prilikom rezervacije ime i prezime moraju biti upisani kao u putovnici. Eventualnu pogrešku potrebno je ispraviti prije izdavanja avio karte jer u protivnom mogu nastati veliki dodatni troškovi za koje ste osobno odgovorni. Rok za uplatu avio karte je do kraja radnog dana eKarte doo kada ste izvršili rezervaciju. Sljedeći dan moguća je promjena cijene karte. Cijena avio karte ne može se jamčiti do izdavanja.
Ukoliko je do putovanja ostalo manje od 24 časa, molimo da nas odmah kontaktirate tokom radnog vremena ili slanjem email-a.
Prihvaćanje Uvjeta korištenja
Korištenje stranice eKarte.hr uređeno je navedenim Uvjetima korištenja.
Čim se izvrši rezervacija putnik bezuvjetno prihvaća Uvjete korištenja.
Područje primjene
eKarte djeluju kao agent aviokompanija (prijevoznik, pružatelj usluge) u svojstvu posrednika i nisu odgovorni za postupke izvršene od strane prijevoznika, nisu u mogućnosti mijenjati pravila koja je propisao prijevoznik s kojim ste sklopili ugovor o prijevozu. U slučaju izvršene rezervacije, sklopljeni ugovor obvezuje samo putnika i prijevoznika. Uloga eKarte je posredovanje između putnika i pružatelja usluge, a odgovornost je ograničena samo na izvršenje usluge posredovanja, te je za ispunjenje ugovora odgovoran samo pružatelj tih usluga.
Radno vrijeme
Radno vrijeme eKarte i pozivnog centra je radnim danom od 09:00 do 20:00 časova, subotom od 10:00 do 14:00 časova.
Rezervacije
Nakon popunjavanja obrasca za rezervaciju na stranici eKarte.hr, putnik daje nalog eKarte za posredovanje u pružanju usluge koju nude pružatelji usluga. Pružatelj usluge propisuje uvjete poslovanja za koje je odgovoran putnik. O ovim uvjetima korisnik se može informirati kod eKarte.
Trajanje rezervacije koju napravite putem stranice eKarte.hr ovisi o nizu faktora kao što su pravila aviokompanije ili blizina leta.
U slučaju bilo kakvih promjena istaknutih od strane pružatelja usluga (kašnjenje ili otkazivanje leta), eKarte će pokušati kontaktirati putnika telefonom ili e-mailom.
eKarte ne snose nikakvu odgovornost u slučaju kašnjenja ili otkazivanja letova pružatelja usluga.
U slučaju plaćanja bankovnom doznakom, novac mora biti uplaćen na račun eKarte pravovremeno, odnosno prije isteka roka za izdavanje avio karte.
Izdavanje elektronske karte (e-ticket) vrši se nakon izvršene uplate i primit ćete je na email.
Cijene avio karata i posrednička naknada
eKarte za posredovanje između putnika i prijevoznika naplaćuje posredničku naknadu i uključena je u ukupnu cijenu avio karte. Pružatelji usluga obavještavaju eKarte o cijenama avio karata. eKarte ne snose odgovornost za promjene cijena. Ukoliko pružatelji usluga promijene cijenu ili nametnu dodatne troškove u slučaju otkazivanja putovanja, eKarte ne snose odgovornost. Troškove snosi isključivo putnik. Sve transakcije se obavljaju u eurima (EUR).
Prtljaga
Ovisno o uvjetima tarife i aviokompaniji predana prtljaga može biti uključena u cijenu ili se dodatno plaća. Različiti prijevoznici imaju različita pravila o količini i maksimalnoj težini prtljage. Također, različite tarife iste aviokompanije mogu imati različite uvjete za prtljagu. Obratite pažnju na to imaju li određeni letovi prtljagu uključenu u ukupnu cijenu avio karte. Dopuštenu količinu predane prtljage možete provjeriti prilikom pojedinačne rezervacije. O ovim pravilima putnik je dužan informirati se prije kupnje karte. Sve dodatne troškove uzrokovane odstupanjem od pravila o prtljagi snosi putnik. U slučaju gubitka prtljage, putnik je dužan slučaj odmah prijaviti na šalteru za izgubljene stvari u zračnoj luci. U slučaju oštećenja prtljage, prigovor se podnosi na šalteru zračne kompanije. Prijevoznik tj.aviokompanija je odgovorna za sve troškove nastale gubitkom ili oštećenjem prtljage.
Naplata
a) Plaćanje preko transakcijskog računa
ERSTE Banka IBAN: HR9124020061101180414
b) Platne kartice
Na našoj stranici moguće je izvršiti plaćanje kreditnim karticama American Express, Visa, Diners i MasterCard.
Prilikom terećenja vaše kreditne kartice postoji mogućnost da će kartica biti odbijena. U tom slučaju ćemo zatražiti alternativni način plaćanja. Kartica može biti odbijena zbog nedovoljnog dnevnog limita, manje sredstava na računu od planiranog, pogrešne adrese itd. Ukoliko nije moguće teretiti navedenu kreditnu karticu, a ne obavijestite nas o alternativnom načinu plaćanja, Vaša rezervacija će biti otkazana.
Netočni podaci o kreditnoj kartici mogu rezultirati otkazivanjem rezervacije, produljenjem izdavanja karte i povećanjem cijene karte. Navedite točne podatke kako biste izbjegli komplikacije.
Prilikom rezervacije prihvaćate financijsku odgovornost za sve izvršene transakcije.
Ukoliko putnik izvrši uplatu nakon 16 sati, vikendom, praznikom ili na pošti, dužan nam je poslati skenirani dokaz o uplati ili foto uplatnicu na kojoj je vidljivo da je uplata izvršena, s jasnom naznakom pošte. ured/banka u kojoj je izvršeno plaćanje. U slučaju hitnih uplata dokaz pošaljite na email info@eKarte.hr
Izjava o pretvorbi
Sva naplate se vrše u eurima (EUR). Ako euro (EUR) nije primarna valuta vaše banke (tj. izdavatelja kartice), iznos za koji će vaša platna kartica biti terećena bit će izražen u vašoj lokalnoj valuti pretvorbom u istu po tečaju koji koriste kartičarske organizacije, što ne možemo znati u trenutku transakcije. Kao rezultat ove konverzije, može doći do malih razlika u odnosu na izvornu cijenu navedenu na našoj stranici. Također, nismo odgovorni za bilo kakve dodatne naknade za valutne transakcije koje naplaćuje izdavatelj vaše kartice, tj. banka.
Zaštita povjerljivih transakcijskih podataka
Prilikom obrade transakcija kreditnim i debitnim karticama, eKarte preusmjerava kupca na sigurnosnu stranicu banke PBZ ad Zagreb, gdje se vrši siguran unos kartičnih podataka od strane Korisnika kartice. Povjerljivi podaci prenose se putem javne mreže u zaštićenom (kriptiranom) obliku korištenjem SSL protokola i PKI sustava, kao trenutno najsuvremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka pri kupnji jamči procesor platnih kartica PBZ Zagreb, pa se cijeli proces plaćanja odvija na stranici banke. eKarte nemaju pristup podacima o platnim karticama.
Način dostave
Izdavanje elektronske karte (e-ticket) vrši se nakon izvršene uplate i primit ćete je na e-mail.
Korisnik je dužan prije korištenja bilo kojeg načina plaćanja provjeriti rezervaciju karte zaprimljenu poštom (imena i prezimena putnika, datum i vrijeme leta kao i odredište) i tek nakon toga izvršiti uplatu. Ukoliko se uoči bilo kakva nepravilnost ili greška, putnik je dužan odmah reagirati kako bi se greška odmah otklonila. Ukoliko se greška uoči nakon izdavanja elektronske karte, putnik snosi sve troškove izmjena. Ukoliko putnik izvrši uplatu bez napomene o grešci, smatra se da se slaže sa svim podacima u rezervaciji i da su podaci točni.
Ukoliko je do putovanja ostalo manje od 24 sata, molimo da nas odmah kontaktirate tokom radnog vremena eKarte slanjem mejla na info@eKarte.hr
Cijena avio karte ne može se jamčiti do izdavanja elektronske karte.
Slanje svih obavijesti o promjenama/otkazima/rezervacijama te sva komunikacija između eKarte i putnika vrši se isključivo putem emaila koji je putnik ostavio prilikom rezervacije karte.
eKarte ne poduzimaju nikakve mjere na svoju ruku bez pisanog odgovora i obavijesti putnika. Putnik je dužan odgovoriti na upit eKarte u najkraćem mogućem roku. Email za komunikaciju je info@eKarte.hr
Nakon registracije Vaše uplate, elektronska karta bit će poslana na Vaš email. Ukoliko niste dobili e-mail poruku sa brojem elektronske avio karte, molimo da nas odmah kontaktirate na info@eKarte.hr
Ukoliko to ne učinite, sljedeći dan prijevoznik može otkazati rezervaciju ili promijeniti cijenu, pa je potrebno izvršiti nadoplatu.
Otkazi i promjene
eKarte ne snosi odgovornost za otkazivanje ili odgodu leta iz komercijalnih ili nekomercijalnih razloga od strane odabranog zračnog prijevoznika. Ukoliko putnik sam odluči otkazati putovanje ili je u situaciji da nije u mogućnosti putovati, potrebno je pridržavati se pravila koje propisuje zrakoplovni prijevoznik. Za neiskorištenje ili otkazivanje kupljene zrakoplovne karte plaća se određena naknada prema uvjetima tarife zrakoplovnog prijevoznika. Ovisno o uvjetima tarife i trenutnoj raspoloživosti, može se zatražiti promjena destinacije ili datuma polaska, promjena tarife, odnosno doplata razlike u cijeni. Određene tarife su u potpunosti bespovratne u slučaju otkazivanja od strane putnika. U slučaju promjene ili otkazivanja, troškove snosi isključivo korisnik. Putnik je dužan, u vlastitom interesu, prije kupnje, odnosno izdavanja putne karte informirati se o uvjetima promjena. Naši agenti uvijek su spremni pomoći vam u pružanju ovih informacija.
U slučaju odbijanja vize, odbijanje veleposlanstva nije jamstvo za povrat plaćene avio karte. Mogućnost povrata ovisi isključivo o propisima zračnog prijevoznika. Putnik je dužan, u vlastitom interesu, prije kupnje, odnosno izdavanja putne karte informirati se o uvjetima tarife. Naši agenti uvijek su spremni pomoći vam u pružanju ovih informacija.
eKarte će izvršiti povrat novca osobi čije je ime navedeno na putnoj karti ili osobi koja je uplatila kartu, za što je potrebno dostaviti dokaz, tj. račun. Naknada za izdavanje zrakoplovne karte ne podliježe povratu.
eKarte će izvršiti povrat dijela ili cijelog iznosa po otkazanom ugovoru prema uvjetima tarife zrakoplovnog prijevoznika i uvjetima eKarte direktno na platnu karticu, tekući račun ili račun tvrtke (ovisno o kanalu kojim je uplata izvršena).
U slučaju kada pružatelj usluga korisniku daje mogućnost otkazivanja ili promjene zrakoplovne karte, korisnik koji želi izvršiti bilo kakvu promjenu ili otkazivanje rezervacije dužan je o tome pisanim putem obavijestiti eKarte na e-mail adresu info@ekarte.hr za informacije u vezi sa zahtevom. Ukoliko je narudžba za otkazivanje ili izmjenu poslana izvan radnog vremena, tada će se dan primitka predmetne narudžbe računati kao prvi sljedeći radni dan.
eKarte ne može otkazati ili promijeniti pojedinu rezervaciju bez zaprimanja pismene narudžbe gosta na gore opisani način.
Naknada za izdavanje zrakoplovne karte ne podliježe povratu. Postoji i fiksna naknada od 40 EUR za zrakoplovne karte za sve destinacije, zajedno s plaćanjem troškova otkazivanja zrakoplova, ako nastanu.
U slučaju promjene određene rezervacije koju je korisnik napravio putem eKarte.rs, korisnik može biti zamoljen da plati dodatnu naknadu za troškove ponovnog izdavanja.
Povrat novca
eKarte će izvršiti povrat novca osobi čije je ime navedeno na putnoj karti ili osobi koja je uplatila kartu, za što je potrebno dostaviti dokaz, tj. račun. Naknada za izdavanje zrakoplovne karte ne podliježe povratu. Povrat će se izvršiti u cjelosti ako je zrakoplovni prijevoznik sam pokrenuo postupak povrata.
U slučaju povrata novca korisniku koji je prethodno platio platnom karticom, djelomično ili u cijelosti, a neovisno o razlogu povrata, eKarte će izvršiti povrat putem VISA, MasterCard, Maestro i American Express metoda plaćanja, što znači da će banka izvršiti povrat sredstava na zahtjev eKarte na račun korisnika kartice.
Propisi koji se odnose na putne isprave, vizni režim, devizni i zdravstveni propisi
Korisnik se mora pridržavati propisa koji se odnose na putne isprave, vizni režim, carinske, porezne obveze, uvozno-izvozne i zdravstvene propise zemlje u koju putuje. Za gore navedene propise odgovoran je isključivo korisnik. eKarte ne odgovara za valjanost i potpunost takvih podataka. Za dobivanje valjanih informacija korisnik se treba obratiti pružatelju usluga ili konzularnom odjelu zemlje u koju putuje.
Pritužbe
Reklamacije pri kupnji zrakoplovne karte i povrat novca provode se prema uvjetima tarife sadržane u kupljenoj karti i povrat novca odobren od strane zrakoplovnog prijevoznika. Korisnik odnosno putnik je s tarifnim uvjetima upoznat prije kupnje avio karte, a tarifni uvjeti se razlikuju od leta do leta.
Korisnik može podnijeti prigovor eKarte slanjem mejla na info@eKarte.hr
Šifra rezervacije, ime i prezime putnika, broj zrakoplovne karte, kontakt telefon i adresa za odgovor na prigovor moraju biti jasno navedeni. Prigovor mora sadržavati tekst u kojem se pobliže objašnjava na što se prigovor odnosi, kao i uvjeti pod kojima je nastala situacija. Nakon toga eKarte pisanim putem odgovara putniku s prijedlogom rješenja.
Odricanje
Informacije i podatke o ponuđenim zrakoplovnim kartama daje svaki zrakoplovni prijevoznik zasebno. eKarte ne jamči za prikladnost, točnost, potpunost i aktualnost takvih informacija.
eKarte također ne odgovara za nedostupnost zrakoplovne karte, promjenu cijene na dan rezervacije ili za ispunjenje ugovora s pružateljem usluge.
eKarte ne snosi nikakvu odgovornost i neće nadoknaditi štetu uzrokovanu kašnjenjem, otkazivanjem, prebukiranošću, štrajkom, višom silom ili bilo kojim drugim razlogom na koji nema izravne kontrole. Osim toga, nema obvezu davanja naknade zbog nastanka bilo kakvog dodatnog troška, propusta, kašnjenja, promjene rute ili u vezi s radnjom bilo kojeg državnog tijela.
Ukoliko putnik želi u potpunosti otkazati/promijeniti rezervaciju, poštivat će se uvjeti poslovanja i ograničenja propisana od strane zračnog prijevoznika.
eKarte se maksimalno trudi za ispravan rad stranice, ali ne jamči za ispravan rad i ispravnost programa, ponuđenih usluga, niti da će rad biti nesmetan i zaštićen od virusa i drugih sličnih pojava.
Stranica eKarte.hr može sadržavati poveznice na druge stranice. eKarte ne odgovara za njihovu dostupnost, politiku zaštite osobnih podataka, sadržaj i cjelovitost tih stranica, kao ni za štetu nastalu njihovim korištenjem, budući da korisnik tim stranicama pristupa na vlastitu odgovornost.
U iznimnim slučajevima može se dogoditi da cijena avio karte navedena na eKarte.hr nije važeća prilikom potvrde rezervacije. Ovdje navedene informacije podložne su čestim promjenama. eKarte ili njeni suradnici imaju pravo mijenjati stranice u bilo kojem trenutku.
Odgovornost korisnika
Korištenje stranice treba biti isključivo u zakonske svrhe i treba biti učinjeno na zakonit način kako se ne bi ograničilo ili spriječilo korištenje od strane trećih strana. Korisnik je dužan koristiti stranicu u skladu sa zakonom, moralnim normama i važećim odredbama te ne poduzimati radnje ili činiti propuste koji bi mogli uzrokovati štetu ili ometati rad stranice, utjecati ili ugroziti pružanje usluga.
Korištenjem ove stranice korisnik jamči da ima najmanje 18 godina te da ispunjava zakonske uvjete za korištenje stranice. Korisnik je dužan nadzirati i preuzeti odgovornost za svako korištenje web stranice od strane maloljetnih osoba koje se vrši u njegovo ime ili za njegov račun (korisnika). Također jamči točnost i potpunost svih informacija i podataka koji se odnose na samog korisnika ili članove njegove obitelji na koje se prenosi pravo korištenja stranice.
Zabranjena je svaka rezervacija napravljena u profitabilne, manipulativne ili prijevarne svrhe ili u slučaju kada je cilj povećati potražnju. Mogućnost rezervacije zrakoplovnih karata putem ove stranice može se koristiti samo za legitimne rezervacije i kupnje u ime korisnika ili u odnosu na druge osobe, u čije ime on ima pravo djelovati. Korisnik je suglasan da zlouporaba usluga eKarte.hr može rezultirati blokiranjem dotičnog korisnika u pristupu uslugama ove stranice.
Autorska prava
Autorska i sva ostala zaštićena prava vezana uz stranicu pripadaju eKarte. Sadržaj stranice isključivo je vlasništvo eKarte. Trgovački naziv eKarte.hr kao i logotipi i grafički dizajn prikazani na stranici u vlasništvu su eKarte.
Zabranjeno je svako kopiranje, distribucija, prijenos, obrada, preprodaja, stvaranje izvedenih radova ili obmanjivanje javnosti o stvarnom pružatelju usluga sadržanih na ovoj stranici. Svako umnožavanje, ponovno izdavanje, učitavanje, objavljivanje, reprodukcija ili prijenos ili bilo koje drugo korištenje sadržaja, na bilo koji način ili bilo kojim sredstvom u komercijalne ili druge svrhe, može se izvršiti samo uz prethodno dopuštenje eKarte ili drugog nositelja autorskih prava.
Primjenjivo zakonodavstvo
Propisi koji se primenjuju u odnosima između korisnika sajta i eKarte su isključivo propisi Republike Hrvatske. Za rješavanje sporova koji mogu nastati između stranaka nadležni su sudovi u Rijeci.
Izmjene i dopune Uvjeta korištenja
eKarte ima pravo u svakom trenutku izmijeniti i dopuniti i/ili obnoviti gore navedene Uvjete korištenja web stranice koji će biti na snazi u narednom razdoblju, bez obveze informiranja korisnika. Stranica će biti podložna tada važećim Uvjetima korištenja.
Politika privatnosti
Vaše ime i prezime, e-mail, broj telefona i faksa, kućna adresa su nužni podaci u procesu rezervacije. Kada rezervirate ili kupite avio karte putem naše web stranice, e-mailom ili telefonom, podaci se registriraju, spremaju i pohranjuju u našem sustavu. Ovi podaci se koriste isključivo za olakšavanje procesa rezervacije, za administraciju i analitiku unutar naše tvrtke. Ni u kojem slučaju nećemo dijeliti vaše podatke s drugima, osim s agencijama i tvrtkama s kojima surađujemo, a koje ste odabrali ili su vezane uz vaše transakcije.
Vaši podaci također će se koristiti za prilagođavanje naših ponuda i usluga vašim interesima. Slobodno ćemo vam pružiti ponude i druge informacije koje bi vas mogle zanimati. Ukoliko ne želite primati ponude i uvide u naše usluge, možete nas obavijestiti.
Iako su vaši podaci kod nas sigurni, zbog raznih ilegalnih softvera koji se svakodnevno pojavljuju, nemoguće nam je jamčiti apsolutnu sigurnost prilikom prijenosa podataka putem interneta, za što je odgovoran isključivo korisnik.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati putem e-maila info@ekarte.hr ili telefonom
099 589 6540.
Uvjeti korištenja vrijede od 30. travnja 2023.